»

Sabtu, April 14, 2012

Terlihat video rahsia si dia? Woha!


Apa reaksi kalau tiba2 kita terjumpa atau terlihat video 'rahsia' si dia yang selama ni tersembunyi tanpa pengetahuan kita?

Woha!

Tergelak besar. Impressive!

Sangatlah tidak dijangka malah tak disangka2.

Ya allah, banyak lagi aku tak kenal pasal budak sorang ni.

Apa pun, hiburan aku di hujung minggu kali ni, video si budak bujang tu menari. Yang tak menahan ada lagi geng 2 orang. Heh, laki...nampak je macho depan perempuan, tapi kat belakang bila dengan kawan2 sesama lelaki...perangai gila2 tu sungguh tak menahan.


Tapiiii...tu mungkin zaman muda2 dulu kot. Zaman tengah stress study kat uni sebab esoknya ada exam. Nasib lah korang sekarang walau stress dengan kerja di ofis dah tak buat kerja2 macam dulu lagi kan? :p



Nota takde kaki:
Jom layan klip video lagu Har Dil Jo Pyaar. Kot2 pasni bole menari lagu hindustan jugak. :p Ok sambung tengok video kelakar dan gelak. Kbye! :D

3 ulasan:

  1. sape lagi dua orang tu? HAHAHAHAHAH

    BalasPadam
  2. @Atie: Bole jadi bahan usik mengusik kot :)

    @Amal: Sape lagi kalo bkn BFF dia ngn Muk. Haha...mmg gelak sakan lah tengok :D

    BalasPadam