»

Rabu, Oktober 21, 2015

Title baru. Isteri...dan IBU!

Assalamualaikum wbt...


Last entry belog ni, 25 Jan 2014 - Awal tahun lepas, sebelum aku bergelar isteri pun lagi. 
Setahun lebih kemudiannya, baru terasa nak update entri baru. Status bukan saja berubah jadi isteri orang, tapi up satu lagi - IBU! Alhamdulillah


Fuhhh...lamanya tinggalkan belog ni. Busy dengan kerja ofis. Balik rumah pun busy dengan hal rumahtangga. Dah tak fikir belog dah. Lagipun tahun lepas, hujung minggu je aku busy dengan buat hand bouquet. Mana sempat nak update belog.


Sekarang dah jadi ibu, sempat pulak? Ni haa...sebab anak tengah tidur depan mata ni. Pulak tu tetiba teringatkan belog, update jela sebelum anak bangun. Nanti dah masuk kerja balik, dah tak sempat kan?


Teringin nak share pengalaman mengandung & bersalin. Sebagai kenang-kenangan...dan boleh jugak jadi panduan untuk mana2 mom to be yang singgah secara tak sengaja kat belog ni. Bagi aku, share pengalaman/tips tu dekat belog still relevan biarpun belog dah tak sepopular Instagram. Sebabnya kat belog, boleh bebel panjang2. Kat IG, orang nak tengok gambar..bukan baca caption panjang berjela..heee.


Masa mengandung dan tunggu hari bersalin sebelum ni pun, aku banyak baca pengalaman2 mengandung/bersalin dekat belog2. So, bagi aku sesiapa yang share kat belog tu..agak membantu 1st time mom macam aku. 


Insyaallah, ada masa akan dibebelkan di belog ni.

Stop dulu. Okbye!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan