»

Isnin, Disember 06, 2010

Buku | Agenda Yahudi Menakluk Dunia [3]


Salam..hari ni jom sambung ambil tahu serba sedikit tentang protokol yahudi ke13-24

[Protokol 13]

- Bohongi pekerja

" Bagi memastikan kumpulan itu tidak dapat menduga helah ini, kita perlu mengalihkan tumpuan mereka kepada hiburan, permainan, hobi dan apa jua bentuk keseronokan."

[Protokol 14]

"Ahli cendekiawan kita membincangkan kelemahan pelbagai kepercayaan orang bukan yahudi, tetapi tiada siapa yang membincangkan pegangan kita yang sebenar kerana ia tidak akan dipelajari sepenuhnya oleh sesiapapun kecuali kita".

[Protokol 15]

- Pakatan sulit

"Sementara berjaya mengambilalih tampuk pemerintahan, kita terus menggerakkan penentangan. Kita bentuk cawangan penyebar dakyah kita di negara-negara seluruh dunia yang dianggotai oleh golongan berpotensi atau orang penting dalam aktiviti masyarakat".

- Bangsa selain yahudi adalah bodoh

"Jika kita berjaya menjebak mereka ke dalam kancah kejahilan, bukankah ia adalah satu bukti minda orang bukan yahudi lebih mundur berbanding minda kita? Keadaan ini menjadi faktor utama yang menjamin kejayaan kita".

- Menuntut ketaatan

- Kekejaman kita berasas

"Seperti yang anda lihat, saya dapati pemerintahan kuku besi kita berdasarkan hak dan tugas: hak bagi memaksa pelaksanaan tugas adalah obligasi langsung sebuah kerajaan yang menjadi 'bapa' kepada rakyatnya".

[Protokol 16]

- Sejarah diubah

"Kita padamkan semua fakta sejarah abad sebelumnya yang memberi gambaran buruk tentang kita daripada ingatan masyarakat dan hanya meninggalkan fakta tentang semua kesalahan yang dilakukan oleh kerajaan bukan yahudi".

[Protokol 17]

"Sejak sekian lama, kita menolak kerjda dakwah yang dilakukan oleh orang bukan yahudi, dan seterusnya kita perlu rosakkan usaha mereka kerana buat masa ini, ia mungkin berupa satu ancaman kepada kita".

[Protokol 18]

"Sampai masanya, kita perlu memperkukuhkan pertahanan rahsia yang boleh menjadi pemusnah kepada kewibawaan pihak berkuasa.....".

-Kerajaan yang digeruni

[Protokol 19]

"Jika kita tidak dibenarkan terlibat dengan bebas dalam politik, kita menggalakkan semua bentuk laporan atau petisyen beserta cadangan kepada kerajaan bagi memeriksa semua projek atas alasan kesejahteraan rakyat".

[Protokol 20]

- Modal dimusnahkan

- Kemelesetan yang direka

- Negara bukan yahudi dimufliskan

- Kesan faedah (riba')

[Protokol 21]

"Apabila kita menguasai takhta kerajaan dunia, semua kewangan dan perubahan yang tidak serasi dengan kepentingan kita, dihapuskan sehingga tiada kesan lagi".

[Protokol 22]

"Kuasa kekayaan kita yang agung iaitu emas kini berada dalam genggaman kita; dalam masa yang singkat sahaja kita boleh memperolehinya dari simpanan kita dalam apa saja kuantiti yang kita mahui".

[Protokol 23]

"Pemerintah agung yang mengganti semua pemerintah yang sedia ada, mengheret bersama keruntuhan moral masyarakat akibat permainan kita, melahirkan masyarakat yang tidak mengiktiraf kuasa sesiapa walaupun kuasa Tuhan".

[Protokol 24]

- Raja yahudi

" Rancangan tindakan raja buat masa sekarang, dan lebih-lebih lagi bagi masa depan, tidak diketahui, walaupun kepada mereka yang dipanggil penasihat terdekat".

-TAMAT-

Nota takde kaki: Protokol yahudi ini dipetik dari "Agenda Yahudi Menakluk Dunia" karya Sabaruddin Hussein.


"Pasti kamu akan dapati, orang yang paling kuat penentangannya terhadap orang yang beriman adalah orang yahudi dan orang yang menyekutukan Allah..."

Al-Maidah; 82



Tiada ulasan:

Catat Ulasan