»

Ahad, Mei 27, 2012

2 in a week!


two birthday celebrations in a week!

.Isnin. @ Ofis

Team meeting...la konon.

Takde gambar team, takde gambar cupcake sepenuhnya. :(

*segan nak mintak gambar dari diorang, atau entah2 diorang upload kat FB je :p


 cupcake by Wondermilk. 
Card by company. 


cookies yang dah selamat dalam perut. and a mug. 
kumpul mug je kerja aku.


.Jumaat. @ That Little Gerai

hari tu kerja aku banyak sangat. 
haruslah aku settle kan dulu tak nak ada pape masalah bila kerja hari Sabtu. 
habis kerja pukul 9 malam.

takde mood nak join dah sebenarnya. sebab aku fikir kerja! 
Pagi esok (semalam) kena standby kat ofis sampai malam.
mati aku kalau ada isu bila kerja Sabtunya. Takde siapa nak tolong.
Tapi mengenangkan tu sambutan birthday orang (birthday Ila), dan Amal pun setia tunggu aku habiskan kerja...so, turutkan aje. Haha.

Rupanya budak2 gila ini ada plan lain.
Ok..terima kasih banyak2. :)


 Terkejut nama aku ada jugak atas kek. 


Kembar memang tak seiras. 
Berkongsi bulan yang sama ^^,


Nota takde kaki:
Terima kasih :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan