»

Rabu, Julai 21, 2010

R untuk .....

Pheeew...maka siaplah gak kerja mengedit gambar tuk header blog ni. Tak berapa puas hati sebenarnya, tapi ok la kot.

Taraa...


Oleh sebab blog ni ade nama jepun...koyaaa, maka gambar pun nak kena letak anime yang kawaii, comey-lote macam saya..haha.lagi2 koyaaa. Dan2 tengok gambar yang comey itu, terus berkenan. Lepas da upload gambar yang diedit seciput itu, baru perasan satu benda. Kat sweater lelaki kiut itu, ada huruf R. R untuk ??? R untuk Rahsia la...waka waka ae ae. Kebetulan sungguh! Kan2?? (angguk2 kepala tanda setuju)

Maka dengan ini, cukuplah 10 entri saya. Disebabkan perjanjian tidak bertulis telah dibuat, maka saya pun terpaksa lah memberi keizinan kepada makcik hemie untuk melihat blog ini(tengok je, tak leh baca..haha). Tidak lupa juga kepada makcik amal yang sebelum ini sudah berjaya menceroboh blog ini. Tahniah amal! (padahal pakcik google tolong :p). Jangan ditanya kenapa warna pink??? Hehe...nak warna tema hijau takpun ungu tapi terrrbuat warna pink pule. Buta warna sekejap. Sekian^^v...

1 ulasan:

  1. wehehehell~ google is your best friend la aini :p

    BalasPadam