»

Sabtu, Januari 14, 2012

otak, badan..tolonglah berehat!

Badan penat
otak penat
cuma harap ada waktu rehat, sehari pun cukuplah
asal takde kerja datang mengganggu masa dan fikiran

serius
kadang bila terlampau stress
hilangkan rasa tu dengan menangis
luahkan pada yang sudi mendengar
lemahnya semangat
kurangnya motivasi
projek ni betul membunuh aku *ok, hiperbola*


aku doakan ada senior yang sangat supportive
dan fahami aku
aku baru hendak belajar bertatih
tapi dipaksa memecut dalam hambatan masa
dan deretan kerja
tanpa bimbingan
ya aku tau mereka pun sibuk
aku kena belajar sendiri
tapi tolong faham dan bagi sokongan
bukan menjatuhkan semangat aku


aku doa mereka yang terlibat dengan projek ini
sama memberi kerjasama
sama mudahkan cara untuk semua pihak
win-win situation
tapi malangnya tidak


Ya allah..beri peluang aku lupakan seketika kerja, waktu aku tidur, waktu aku sembahyang. Beri kekuatan, semangat dan kesihatan yang baik untuk aku. Amin..


Nota takde kaki:
Ya memang aku kalah kali ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan