»

Khamis, Jun 10, 2010

Penyejuk di mata, Penawar di hati

Indahnya hidup jika dikurniakan seseorang yang dikategorikan "Penyejuk di mata, penawar di hati". Syukur...I'm the lucky one ^_^.
hehe...kalau lah dak tu baca ni..mau aku nyorok sehari.

yup, memang suka tengok dia pakai kopiah, dengan janggut sejemputnya *kata dia, ada pulak janggut tu sejemput..kuikui*, senyuman yang manis *ececece*..hehe, memang sejuk je mata ni memandang. Bodek ke ape nie?? Ngee~*dia mesti tersipu-sipu kalau baca ni*. nak2 lagi kalau dia cakap dengan lemah-lembut, tak ada nak cakap kasar2...siapa suka orang kasar2 ngan kita kan? ngee...geli 5 minit bila baca balik.

dia sudah tahu blog ni wujud, dan dia beriya-iya nak baca blog ni...tapi, bukan masanya sebab saya segan dengan dia. Lagipun blog ni tak ada orang nak berminat pun. setakat ni hanya 3 orang je tau saya ada blog, tapi mereka2 pun tak pernah sampai lagi ke blog ni.

oh ya! kenapa tiba2 wat entry pasal ni? nak nyanyi lagu nasyid ke ape? alkisahnya...sebab rindu dia la...opps, hehe. bukan2, sebab tiba2 teringat 1st time tengok dia pakai kopiah..suka2!! sebab tu la adanya entry nie.

2 ulasan: