»

Ahad, Januari 09, 2011

Selamat Malam, Tolong Ingatkan Aku carilah Cinta Sempurna bila aku Hanyut~


Bukan main panjang lagi tajuk entri malam ni.

Selamat Malam,
usah biarkan diri kita Hanyut dengan nikmat dunia,
dan bila aku Hanyut,
Tolong Ingatkan Aku...
Cinta Sempurna padaNya itu yang utama.


Siapa juara Anugerah Juara Lagu ke 25 malam ni?
Jeng2...teka sendiri. Tak nak teka, tengok jela sampai tau siapa pemenangnya.

Hei, penting sangat ke pasal tu sampai nak update kat blog? Tak pun kan.


Kalau Faizal Tahir menang pun, bukannya dia nak kongsi duit dengan kita kan? Mesti la kongsi dengan Audi Mok. Kalau Yuna dapat tempat ke2 lagi tahun ni, duit tu semua dia punya kan? Takpun tetiba Ana Raffali buat kejutan, menang lagu best dia tu pun, kita pun tak dapat pape jugak. Kita dapat apa? Dapat hiburan free jela malam ni..hoho.



Apapun, selamat malam...
tolong ingatkan aku, 'carilah cinta sempurna' bila aku hanyut dengan nikmat dunia!




Nota takde kaki:
Semalam terrrjoin contest teka sape pemenang AJL ke 25 malam ni kat blog budak Peringat. Haha...suka suki je join.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan