»

Ahad, Mac 20, 2011

Berpanas demi cerianya langit biru dan belon!


[hati pernah teruja melihat cerianya warna belon-belon ini..
dan tersentuh dengan kasihnya si suami kepada si isterinya dalam cerita ini]



-ok, tinggalkan filem itu. Beberapa gambar sekitar Putrajaya Hot Air Ballon Fiesta untuk tatapan mata-


[terbang tak bebas :p]



[berpanas terik demi lihat ceria warna si belon]



[ceria hati melihat birunya langit dan warna-warni belon itu]



[birunya langit + putihnya awan + terbangnya tinggi]



[manusia burung]



[belon ceria]



[tiga belon bersaudara]



[suka sangat tengok gambar yang satu ini! saya tak tahu kenapa]


Nota takde kaki:
Ceriakan kembali hati jika ia bersedih.

11 ulasan:

  1. Lawanya dan comelnye belon2 tu :)

    Entry terkini: Serius Letak Jawatan Camni :P

    BalasPadam
  2. tapi belon2 sikit je tuk tahun ni. tak berapa nak meriah..

    BalasPadam
  3. lawa la..
    tertya-tya kt mana ni?

    BalasPadam
  4. dekat putrajaya hanis, masa pesta belon udara panas aritu :)

    BalasPadam
  5. nak naik? tggu tahun depan msti ada pesta ni lg...hehe

    BalasPadam
  6. ; wow . lawanye warna warni belon tuh .
    missh pon nk jd cm belon tuh .
    de pelbagai wrne :)

    BalasPadam
  7. tahun depan insyaallah ada lg, boleh la pergi :)

    BalasPadam
  8. lawa lak gi time tengahari..sy smpi da ptg2..cahaya dh x byk..pe2 pn lawa gambar..hehe :)

    BalasPadam
  9. well...sape yg ambik..haha. kalau ambik pakai dslr lagi lawa kot.

    BalasPadam