»

Isnin, April 18, 2011

Sebulan lagi menuju ke hari bahagia!


Lagu untuk bangkitkan mood menuju hari bahagia ^^,


Kompang dipalu...pengantin baru
Duduk bersanding tersipu malu
Kompang dipalu pengantin malu
Moga bahagia ke anak cucu


Eh...salah lagu daa. Sebulan lagi bakal menuju ke tarikh istimewa itu, betul tak tipu. Tapi jangan salah faham dengan lagu tu...takde kaitan langsung! Malangnya belum tiba masa nak naik pelamin...haha :p


Ok lah, tajuk entri gebang lebih. 18 Mei 2011..


*klik untuk kejelasan maksima*


Ok, tarikh tu sebenarnya tarikh Istiadat Konvokesyen UiTM kali ke-74 bagi sidang ke 8.



Konvo| T__T vs ^__^


T__T
  • 18 mei 2011 tu hari rabu. Serius mula2 tengok tarikh, "kenapakah begitu cun sekali tarikh konvo kami. Isnin ambik jubah dan rabu konvo, kena mintak pelepasan untuk 2 hari pulak.
  • Ayah tak dapat datang
  • Kawan2 yang dah konvo akhir tahun lepas tak dapat datang...mestilah sebab diorang dengan komitmen kerja masing2
  • Ketidakadilan berlaku. Konvo mereka kami berlapan berkumpul, konvo kami hanya kami berempat..oh, semua ni gara2 tarikh 'cun' tapi apa boleh buat kan? Redha sudah.


berguna jugak memorable status fb ni kan?



^__^

  • Kitorang rasmi dewan konvo baru! Dewan Agong Tuanku Canselor, kali pertama digunakan untuk Istiadat Konvokesyen menggantikan Dewan Seri Budiman. Tercapai jugak impian.
  • Emak datang, kak long + angah konvo emak tak dapat datang. Tapi turn konvo saya, emak ada..oyeah.
  • Dapat konvo sama2 dengan budak bujang! \(^__^)/



Satu-satunya gambar kitorang berlapan semasa mereka berempat konvo.Turn kami, takkan ada gambar sebegini lagi.




Nota takde kaki: Entri kali ni dahla merapu, selekeh pulak tu penulisan -_-"

7 ulasan:

  1. whuaa~ syoknya kenangan tu..
    harap saya pun akan merasa satu hari nanti..
    mudah-mudahan..

    akak, all the best!!! =D

    BalasPadam
  2. wah 3x tak sabar nak tunggu convo ye..tahniah dari mama

    BalasPadam
  3. @ dedetz : mekasih dedet!! blaja leklok :)

    @ mama : mekasih jgk :)

    @ nia : hehe...mekasih :)

    BalasPadam
  4. sob3...bkn xnk dtg tp tau..mgmt punye plan..hmpir pengsan bile dpt tau.. T.T

    BalasPadam
  5. Terimbau kenangan masa konvo tahun lepas. :)

    BalasPadam