»

Sabtu, April 02, 2011

Menang contest 'Gambar kegemaran saya'!!



Terkejut + teruja sebenarnya, ni kali pertama join contest kat belog, dan.......saya menang!!!


Terima kasih kepada akak tuan punya belog INTANIZANI sebab sudi memilih gambar yang memang menyimpan banyak kenangan dalam hidup saya dan 'kisah 9 labah2 comel' ini sebagai pemenang. Skemanya ayat -_-"


Nak tahu gambar mana? Tak nak tengok pun nak tunjuk jugak. Ni haa...gambar ini.




Awak tahu tak saya boleh tersenyum kemudian menangis tengok gambar2 diorang? Sebab saya rindukan kenangan bersama mereka.
Saya tak tahu mereka rasa macam apa yang saya rasa atau tidak,
tapi saya tak kisah semua tu.
.


Ok2...tak mahu beremosi lebih, kalau nak baca kisah 9 labah2 comel main panjat2, klik sini.

Dan kalau nak jenguk belog tuan punya contest, ni dia --> INTANIZANI.



Nota takde kaki: Masin mulut si labah-labah berbaju oren! ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan